37+0 dayım. Dün muayene oldum bebeğin başına değiyorum dedi doktorum. Ayakta durduğumda karnım hep taş gibi ve aşağıdan çıkıcakmış gibi eski sezaryen yerime vajinaya baskı yapıyor. O yüzden doktorum yatarak sancılarını takip et dedi. Dün akşamdan beri yattığım yerden takip ediyorum. 30 dk 26 dk gibiydi bugün 15 dk 10 dk en son 8 dk ya düştü. Ağrı belime vuruyor ama hafiften ve terliyorum
Düzenlimi düzensiz mi anlayamıyorum. Gerçek sancıdan nasıl ayırt edeceğim ben bunu lütfen yardım strese girdim iyice