Kızlar 37 haftadayız.Sabahda beri doğum kanalımda yanma,sancı var.Adet ağrısı yaşıyorum.Şimdide sağ tarafımdan sancı tutub.Doktor hastaneye git.Bebeyin yürek döyüntüsüne baksınlar.Açılışına baksınlar.Amma bebek doğum kanalıma düşmeyib hala.Çok korkuyorum😭