Yareniko26 Sorun olsa kanama olurdu dimi korkuyorum bişi olur diye kalp atışı duymadık daha sadece keseyi gördük üç gün önce
Nur_50 Yareniko26 5+2 kese bebek besleyen yolk saç gördük kalp atışı duyarız dedi vajinal istemedim 6+2 bebişi karından net gördük kalp atışı dinledik
Aslan10 Yareniko26 hiç Bisey olmaz rahat ol keyfine bak yat bol bol kendini yorma olsa zaten gisedersin kanama olur falan gönlünü ferah tut
Yareniko26 Nur_50 bır tane doktora gıttım sadece acaba gitsem mı farklı bı doktora da kanamam falan yok ama kesede kanama oluyomuş bazen
Aysee1123 Yareniko26 Normal, boşuna gitmemiş olursunuz biraz geç gidince daha iyi oluyor çünkü erken gidildiğinde kalp dinleyemeyenler oluyor falan o yüzden ideal yani. Başka doktora gitmenize gerek yok yani bu durumda
Aslan10 Yareniko26 ağır koli kaldırma çok ayakta durma yukarı uzanma dikkat et yeterli vallahi ben bilemden yatak kaldırdım perde astım falan çok şükür bisey olmadı ama yinede dikkat edin siz
tugbakguns Yareniko26 çalışırken dikkatli ol kendini yorma. Kanaman olmadığı sürece sıkıntı yok kendine dikkat et
Senannnn Yareniko26 ilk haftalarda sık doktora gitmeyi önermezler pek bebek küçük tam yerleşmemiş oluyor ultrasonda baskı yapınca zarar görebilir diye 7. 8. Haftaları bekleyin bebek büyüsün her kişinin farklıdır çok düşünmeyin stres yapmayın pozitif olmak daha önemli