Bet1 Revo13 ben de sancimi sadece belde hissettim bir de bele giren sancıyla beraber sıcak basıyor sanki terliyor gibi hissediyordum. 35+6 yım dün nst de sancım da çok yüksek çıkınca yatış yapıldı serumla durmayinca. Sizde gidip bir nstye girin