Eksijelibon Arzu501 iyi gidiyor canım salı günü 29 hafta kontrolüm var 1 aydır görmüyorum heyecanlıyım
ikiprensannesi__ Arzu501 çok şükür bu günümüze diyelim Çarşamba günü kontrol var 28 haftaligim kontrolü iple çekiyorum iyidir inşallah paşam 🤲💙
Arzu501 Ağrı falan varmı? Bende sanki böbrek ağrısı var gibi, birde karnımda kasılmalar oluyor. Bide erken doğum riskim var sürekli uzanıyorum.
Arzu501 Mehtapkaya rahim kısalığı var. İlk hamileliğimde erken doğum oldu. Şimdide rahim kısalığı var o yüzden sürekli dinlenmem lazımmış
Aybeniz bende 29 a yeni girdm dünden beri belim ve kasıklarım arada agrıyıp gecyor bacagıma da vuruyor kramp diye düşnyorum magnezyum ictm ama baska bişe degldr ins 😑