Esracmmm Valla benim eşim 10. kattan aşağı bakmaya korkuyo ama uçaktan korkmuyo zaten içi büyük otobüs gibi bi kalkış inişlerde hafif kalbin hop hop oluyo gibi onun dışında zaten havada olduğunu hissetmiyosun cam kenarıysan camdan bakmazsın olur biter korkma🥰