Taskaya96 Sanathanim 27.haftadayım el ve ayaklarımda ödem oluştu 2 basamak çıksam biraz fazla ayakta kalsam hemen yoruluyorum nefes nefese kalıyorum geceleri yatmak zorlaştı havalarda zaten sıcak uyuyamıyorum rahat edemiyorum sanırım bu son trimester hep şikayet üzerine 😅
Dnzglsm_123 Sanathanim 27+4 günlük olduk 💕 bu hafta bacak ağrısı başladı. Ayakta biraz durunca hemen ağrıyor. Kasık ağrısı devam ediyor ara ara. Bayram öncesi temizliğe başladım yavaş yavaş dinlenerek yapıyorum. Haftaya kontrolüm var heyecanlıyım 🥰
Mummumlilo Haftadayım ben ağırlaştıkça hareketler iyice kısıtlanıyor gece süreklü uyanıyorum ben evimin temizliğini zar zor yapıyorum çok ayakta kalsam ayaklarım şişiyor en zorlandığım dönem bu oldu ama yine de çok keyifli 🤰🏻
Sanathanim Mummumlilo karnınız bayağı var heralde.. beni çok zorlayan bir ağırlık yok şuan. İç karnımın büyük olduğunu söyleyenler var
Novamomy Sanathanim 28 haftaya girdim sayıyorum 🙈bol bol kaburga ağrısı ,eklem ağrısı ve bacak ağrısı var .Günlük olarak da her yürüyüş bol su tüketmeye çalışıyorum bol bol dinleniyorum ve bebeğin eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum
bebitomom Sanathanim ben de 27+2 haftalığım benim da karnım hiç yok denecek kadar hamilelik öncesi gömleklerimi giyiyorum yani normal mi sizce bu durum görenler hep bebek nerde diyor çok canımı sıkıyor bu durum
Sanathanim Taskaya96 aynen ikinci tremester rahatlık:) benim şu an aynı devam ediyor o farklı ve ağrı falan yok
Prenses-3504 Bende 28 haftadayım tek şikayetim sık sık idrara çıkıyorum bide kız çocuğu olduğu için aşşağıda beni çok zorluyo