Ben şuan 12+3 haftalık hamileyim hala kasık ağrılarım oluyor kızlar doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi ilk haftalarda lekelenme tarzı kanamalarımda oldu o da normal her kadının süreci farklı olabilir ama bunlar doktorlar tarafından normal karşılanan durumlar .Allah hepimizin zamanında sağlıkla hayırla kucağımıza almamızı nasip etsin isteyen herkese de en kısa zamanda müjdelesin inşallah 🤲🏻🙏