Yasminella- Kızlar merhaba 37 haftamı doldurdum bugün. Son 2 gündür şeffaf jölemsi akıntım var sürekli. Sizdede oldu mu oluyor mu?
Tgcccc Yasminella- benimde su gibi akıntım var ,hatta bazen suyummu geliyor diye korkmuyor değilim.Şuan 36 yım ama uzun zamandır var.Bazen de şeffaf yapışkan gibi geliyor.Sanırım normal
Yasminella- Tgcccc benimde su gibi akıntım olmuştu mantardan şüphelenmiştik ilaç kullanmıştık. Şimdiki jöle gibi doğum yaklaştı diye sanırım ama tuhaf
tugcedoganay1 @Yasminella- haftamız aynı canım bende de var bir haftadır kontrolüm vardı su azalmış biraz