Gocmenkizii Mmeleklr2 Bende devlette yaptırdım bunu doktora da söyledim. Sorun çıkaramazlar bu bizim tercihimiz, eğer sorun çıkarırsa doktor değiştir doktorunu 😃
buusur Mmeleklr2 özel devlet benim için farketmez ama devletin ultrasonu çok kötü burada 😐 bebeği bile net göstermiyor kalp atışını dinletemiyor mecbur özele kalıyoruz
Rumeys55 Mmeleklr2 ben yaptırdım fakat hiç memnun kalmadım 5 dk sürdü sürmedi özelde yarım saat sürüyor diyorlardı pahalı diye devleti tercih ettim bende
elifsen 2019 da devlet özel bir arada gittim hep. Detaylıyı devlette yaptırdım. Şu an hamileyim ve yine devlette yaptıracağım. Gebe polikliniğine randevu alıyorsunuz onlar yönlendiriyor ultrason randevusuna
Sumeyye35 Ben özelde kontrollüydüm ama detaylı ultrason pahalı olduğu için devlette yaptırdım sorun çıkarmadılar tarihler dolu olduğu için biraz geç bi tarihe sıra verdiler ama sorun olmadı
Mmeleklr2 Sumeyye35 şuan 15 haftadaym doktorum da bana bıraktı ama geç kalma randevu için dedi bende gidcm sanırm haftaya
lilasmom_ Özeldeki doktorum kendi yönlendirdi, tahlilleri devlette yaptır aylık muayenede ben bakarım demişti
Mmeleklr2 Gocmenkizii 😄bi arkadaşımı azarlamış doktor bende takipli değilsin vs kendi doktorunda niye yaptırmıyorsun diye
Mmeleklr2 buusur evet öyle gerçekten ama ekstra olarak ücret olduğu için devlete gitmeyi düşündm bende
Sumeyye35 Mmeleklr2 ne kadar saçma ya hasta ayrımı yapıyor. Ben 7. Aydan beri devlete gidiyorum çok pahalı gelmeye başladı özel kimden sıra bulursam ona gidiyorum zaten intemretyen sıra bulmak zor sabah kim boşsa ona gidiyorum. Zaten devlette ebeler doğurtuyor genelde aynı doktor olması çok önemli değil 😂
buusur Mmeleklr2 konu bebek olunca gözümüz görmüyor sağlığın bu denli paraya dökülmesi çok üzücü ama mecbur kalıyoruz
Mmeleklr2 Sumeyye35 evet bnm ilkim de devlette oldu bu ikinci çocuk özel de doğuruym dedm testleri devlette hallederim