mrsozturk Haftaya girdim fakat hala göğsümden su veya süt akmıyor. Bunun anormal olduğunu söyleyenler var, şimdiye kadar gelmesi lazımdı kesin sütün olmayacak gibi şeyler söyleyenler var. Çok umursamamaya çalışsam da kafama takılmıyor değil. Sütü hiç gelmeyen doğumdan sonra gelen var mı?
Esrafatih01 mrsozturk hafta ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Belki35-37 arası gelir veya doğum sonrası gelir
Kalbiimde2can mrsozturk alakasi yok benimde ilk hamileligimde hic ne gögüs hassasiyetim vardi ne dedigin gibi süt yada sivi gelmisti hic sismemisti bile. Ama dogumdan sonra ilk emzirecegimde gelmisti sükür. Böyle söylentilerle canini sIkma ❤️