Ed11 bende tansiyon düşüklüğü çıktı ve bende de oluyor ara ara. Evde otururken de elim ayağım titreyecek gibi hissediyorum, doktora gidince mutlaka tansiyonunuza baktırın ya da sağlık ocağına gidip ölçtürün. Ben hafif tuzlu ayran içince geçiyor dinlenmekle vs geçmiyor malesef.