Usakli64
Dün kahvaltida baslayan ve 2 kez acile gidip boş döndürulup gece 1 de çözümü kendim bulduğum 5.5 ay boyunca ilk kez yaşadığım sorun GAZ SANCISI... Tüm tahliller temiz çıktığı icin drlar eve yolladı ama sancim sag kasiktan vuruyordu kabizmis gibi bir his ve vajinama batan ignelerrr.. Korkuyordum ama bebegim hareketliydi çok şükür.. Saat 1 de MAGNORM tableti sıcak suda eritip icmek geldi aklıma ve 20 dkka sonra uyumuş kalmışım.. Gece boyunca afedersiniz tüm gazim çıktı ve cok şükür iyilestim ☺👍