[silindi] ben son iki ayda kuruma çizgisi görmüştüm bütün testlerde böyle olur. Ertesi gün yaptığımda hiç çıkmamıştı ordan anlamıştım. Bir de bu testi birkaç gün devam ettirmen gerekiyor canım anlamak adına. Sen yinede sabah ilk idrarla birkaç gün tekrarla. Bende gebeliğimi böyle minicik silik çizgiyle anlamıştım birkaç gün tekrarladım sonra.