Kızlar ben 22 haftalıkken rahim kısalığım nedeniyle serklaj oldum. Bu hafta 23 +3 olduk. Grip oldum ve öksürükte hapşırıktavar. Doktorum damla verdi zaten operasyon sonrası antibiyotikte de içmiştim. Öksürürken çok korkuyorum. Elimden geldiğinde öksürmemeye çalışıyorum bir baskı olmasın dikişlere diye. Benim gibi bir durum yaşan oldu mu aranızda?