Nunuuh Kizlaar kasik bolgemde cok özür dilerimmm vajinamin kenarindan 7-8 dakika olmakla bir sanci giriyor.Regl ağrısı değil bas baya sanci şeklinde.Amma regl agrisi gibi olur demislerdi.Sancimi yoksa çocuk baski falanmi yapiyor?
Bir_tirtilannesi Nunuuh kaç haftalıksın canım gerçek doğum sancısı adet sancısından daha yüksek olur bi duş al dinlen dakika tut geçmezse hastaneye git
Nunuuh Bir_tirtilannesi 38+5.Adet sancısı gibi agrili acili deyil sanki boyle iyne batar gibi🥺 Duş alim dogru soyluyorsunuz
Nunuuh Nunuuh Ne nişanım geldi ne suyum sandece sancı bide ishal oldum 2-3 gundur.Sabahda sutum geldi bayaa akti
Bir_tirtilannesi Nunuuh nişan ve su gelmeyebiliyor canım ishal ve kusma doğum belirtisi ama sen duşunu al güzelce hastaneye got acilden falan giriş yap devlet takiplisiysen nst ye girersin sancın varmı yok mu doğum başlamışmı diye bakarlar
Bir_tirtilannesi Nunuuh gönlünü ferah tut umarım başlamıştır doğum bir avazda kurtulur bebeğini alırsın sağlıkla kucağına 🥺 güzel haberlerini bekliyorum haber ver bizede 🥰🤍
Nunuuh Bir_tirtilannesi Sancilarim çox duzensiz oldugu için eve gonderdi doktorum🥺🥺Daha varmis bir kac gün.Kizim yaramaz bizi kandiriyir.