Kızlar salı günü ilk randevumuz vardı gittik kalp atışını duydum ne kadar olduğunu falan öğrendim 6+5 demişti heycandan yanlış anlamadıysam 12. Haftanda yani 6 hafta sonra tekrar gel dedi folik asit yazdı kan idrar tahlili verdim sonuçlarımin hepsi 2 gün önce falan çıktı eşimin işi dolayısıyla daha gidemedik e nabizdan baktığımda 3 şeyde kırmızı yanıyordu sizlerle paylassam yardımcı olur musunuz ister istemez telaslaniyor insan ciddi bişey olabilir mi diye