Aysegull123 Merhaba arkadaşlar 5 gün kadar önce kontrole gittim kese etrafında kanama var dedi yat dinlen dedi kalp atışını da duyduk o gün ama şuan çok korkuyorum endişeliyim dışa kanamam olmadı ama bebek iyi midir nasıldır içim içimi yiyo ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı korkuyu atamıyorum içimden
Sibelgnc Aysegull123 korkma allahın izniyle bişey olmaz yat dinlen ben 7. haftamda cok fazla kanama yasadım hala büyük kanama alanlarım var düşük riskimde var Allaha şükür 12. Haftadayız içini ferah tut moralini bozma
Aysegull123 Sibelgnc ben dışa kanama olmadı ama içerde kanama alanı varmış Peki siz naptınız sürekli yattınız mı ben sadece yemek yapıyorum çok iş yapmıyorum