Safiye_06 Kızlar 35+2 deyim hafif belimde hafif kasıgımda ağrım var dayanılmıycak gibi deil ama ara ara çoğalıyor kızım çok hareketli sabahtan beri böyle bi durum yaşayan varmı? ilk gebeliğim neyin nesi olduğunu anlayamıyorum
Semaakkaya Safiye_06 bende 34 +1 günlük hamileyim bende bel ağrılarından uyuyamıyorum geceleri benim de karnım aşağıda gibi biraz bel ağrılarınız sürekli mi sizinde
runkli0606 Safiye_06 29. Haftadan beri yaşıyorum aynı şeyi 32. Haftadayım sıcak duş iyi geliyor nir süre sonra yine başlıyor
aysima-nursima Dun bende ayniydim duş al dinlen geçmez artar ise doktorunla görüş gerçek sancılar geçmez siklaşır ve artar agrisi
Safiye_06 Semaakkaya Evet o gün öyleydi çok şükür hastaneye gittim doğumla alakalı deil bebek agırlaştıgı ve son zamanlar oldugu için böyle ufak yoklamalar olur muş