Herkes için söylemiyorum lütfen kimse üstüne alınmasın fakat gördüklerim bebek mevlidine öncelikle herkesin tertemiz abdestli geldiğine inanmıyorum , okunan dualara içtenlikte eşlik edilmiyor hatta dua takip edilmiyor , gelenler süslenip püslenip gelip yemeğini yiyor dedikodusunu eleştirisini yapıyor , üstüne bebeği mıncırıp gidiyor tabi ki hediyesinde değilim fakat gelenler doğru düzgün hediye bile getirmiyor . Sonrası sizin emeğiniz ile yaptığınız uğraşınız , toplanması temizlenmesi gereken bir ev ve üstünüze kalan yorgunluk …
Mevlid yapan herkese saygım sonsuz inşallah herkesin mevlidi güzel geçer … :)