[silindi] 37+2 yiz doktor kontrolde suyun azalmis ddi sizde de boyle bisey oldu mu normali 40 falanmıs bizim 90 şuan sıkıntı yok ddi doktor ama bilemedim bu durum başına gelen oldu mu 🤔
Buse01 [silindi] alsinlar sezeryana gayet iyi haftan kilosu iyiyse 35 te bile dogani eve tolluyorlar 40 hafta nedense cok uzun gereksiz geliyor bana
Mrveml Benim 50 lerde benımkıde dusuk 3 gunde bir takıp edılıyo haftam sizden kucuk 35 haftadayım yaklasık 2 haftadır boyle korkmayın zaten haftanız ıyı dogum olsa bıle bısey olmaz
[silindi] Mrveml Allah razı olsun evet haftam erken değil yine de insan tereddüt ediyor 😓 peki hareketleri nasıl bebeğinizin su azalması durumda hareket azalması olabiliyormuş suyunuz aynı devam mı ediyor artma oluyor mu acaba yaptgnz bisey var mı bunun için
Mrveml [silindi] ben hıc bısey yapmıyorum ekstra gebelıge baglı seker oldugu ıcın havuc suyuda ıcemıyorum havuc suyu ıyı dıyolar evet hareketlerı azaldı
[silindi] Mrveml Doktorum günde 10 dan az hareket olursa hemen gel ddi bakalım Rabbim yardimcimiz olsun inşallah sağ salim kucagimiza alırız bebeklerimizi 🙂
[silindi] Buse01 Ben normal dogum istiyorum Allah nasip ederse şuanlık bi sıkıntı yok dedi doktorum bir haftaya tekrar çağırdı