ylmzftma Selamlar benim makat geliş. 5 gün sonra sezaryen olacağım. Doktoruma öncesinde ‘Youtubede döndürmek için egzersizler var ,deneyelim mi?’ Diye sordum. ‘Bebeği eşinden ayırabilirsin,yada kordonu dolanabilir’ dedi. O yüzden yapmadım doğal akışına bıraktım,demekki bebek o şekilde rahat ve demekki benim için hayırlı olan sezaryen diye düşünüyorum