Emotion123456 anne olmak isteyip her ay negatifi görenler anlar bir birini. Başkası anlayamaz. Her ay aynı üzüntü, bebek resmine bile ağlama, ben asla anne olamayacağım gibi düşünceler. Sonra tekrar umut etme, çabalama. O kadar iyi anlıyorum ki. Ama emin olun hepsinin bir sonu var. Bir gün o çift çizgi gözüküyor😍🥰