Ozoooo Merhaba kızlar bizde son durum iyi çok şükür 35 haftalık olduk baya ağırlaştım artık gece uyurken sağa sola dönerken zorlanıyorum,yürürken de penguen gibi hissediyorum kendimi sizin nasıl gidiyor bebişler nasıl kaç kilo oldular
akdeniz23 Ozoooo 34+5im dün kontolümüz vardı nst de sancı çıktı erken doğum riskin var dediler. 4 tane iğne oldum fitil var bir de. Kilosu 2300 boyu 45 cm çıktı. İstirahat verdi doktor full yatıştayım bir süre bugün aşırı bel ağrım var. Uykular haram zaten. Dua edin erkenden gelmesin. Şu günler geçsin sağlıkla gelsinler inşallah🙏🏻
cgdm-trzi Ozoooo 36 haftalığım yarın kontrolüm var bacak kramplarım çok oluyor bu ara bide mide yanması var tabi 🙄 oturduğum yerden zor kalkıyorum artık. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🌸
Ozoooo nazlis_ kasılmalar bende olmuyor fazla ya akşama doğru yorgunluk oluyor karnım sertleşiyor geçiyor ama
Ozoooo nazlis_ baş aşağı döndü ama çok ta önemli değil ameliyat benim ki benim bebiş aşağıda zaten bayadır alt tarağıma çok baslı yapıyor
tgc-52 nazlis_ 2 hafta önce banada doktor kanalda bebek dedi ama dünkü doktor da bebek dönmemiş dedi nasıl oluyorki acaba tekrar tekrar dönüyormu ki 🤔
nazlis_ Ozoooo benim kanala girmesine az kalmıştı geçen hafta normal doğum dedik ama nasıl olacak belki yarın belli olur 😮💨
Ozoooo nazlis_ benim kanala girmemiştir ya bilmiyorum çarşamba günü gideceğim söyler o zaman girdiyse nst girdinizmi hiç
ayse_124 Ozoooo peki zor mu sezaryen bende 33+4 haftalık hamileyim kalp kapağım esnek ve panik atağım var Sezaryen düşünüyorum.
Ozoooo nazlis_ ben daha hiç girmedim ya ilkinde 35 de girmiştim herhalde belki bu hafta girdidir ama ameliyat ya yinede girermiyim bilmiyorum
Ozoooo akdeniz23 inşallah canım zamanında gelir bana da artık doğsa hiçbir sorun olmaz dedi doktor 34 haftada
akdeniz23 Ozoooo evet ama 34 de hala çok küçük. Ciğer geliştiri falan verdiler bakalım. 36-37 den sonra rahatlarız dedi.