Aseleft Kizlar 30+3 haftaligiz 2 haftadir cekiyorum bu ağrıyı. Hastaneye giderken otobüste biraz yanuk oturmusum o gunden beridir yururken zorlaniyorum bir de üstüne bebekte büyüdükçe baskı yapiyo sanirim ne zaman geçer bu agri ..