Pek pozitif doğum hikayem yok etkilenecek olan lütfen okumasın tabii herkes bir değil. 34 haftalıkken sancılarım başladı nst’de sancılarım çıkıyordu ama açılmam hiç yoktu yatış önerildi kabul etmedim doğuma kadar en azından evde çekmek istedim sancılarımı. Her kontrole gittiğimde sancılarım devam ediyordu.Karnımın alt tarafında ve kasıklarımda ağrılar vardı derken 37 haftayı bulduk 37+4 de yani 14 mayısta sabah uyandığımda nişanım geldi doktora gitme diyen oldu ama ben yine de rahat etmek icin gittim açilman 1 parmak kadar sadece dedi doktir ve eve gönderdi 1 haftaya doğurursun dedi. Allahtan ben anneme gittim eşim işteydi akşam 8 civarı uzanırken resmen bum diye bir şey patladığını hissettim ayağa kalktıgımda suyum gelmişti baya çoğaldı o an da ben hemen hazırlanmaya gittim kardeşim taksi çağırdı. Nst de sancılarim vardı yine ama doktor 3 cm kadar açılmam olduğunu söyledi o ara adet sancısı gibi sancılarım vardı o yüzden korkmuyordum. Doğumhaneye alındım sabaha anca doğurursun dediler ama benim sancılarım artmaya başlamıştı ve sabaha kadar nasıl dayanıcam diye düşünüyordum. Devlette yaptım doğumumu hiç ilgili değillerdi odaya atıp gittiler ablam vardı sadece yanımda telefon vs de yasaktı. Her sancım geldiğinde bacağımın arasından kan geliyodu benim sancılarım aşırı şiddetliydi açılma olurken çok zorlanıyordum ki normalde çocukluğumdan beri acıya dayanıklıyımdır uyuşturun dedim kabul etmediler. Her neyse çok uzattım 5buçuk saatin sonunda artık doğuma hazırdım tabii son anda geldiler odaya neredeyse bebeğim kendisi gelecekti. Kordon dolanmış bir şekilde geldi bebeğim oksijen yetmeyince yoğun bakıma aldılar hiç doyamadan. Dikişi ilk defa atıyormuş asistan doktor o da bana denk geldi istemememe rağmen 1 saat dikişle uğraştılar bacaklarım titrerken bana oksijen de vermediler doğumdan sonra rahatlarım derken enfeksiyonum cok yüksek çıktı dikişlerim çok acıyordu nasıl kesik attıysa etimi kesti oturamadım uzun süre ayağa kalktığımda başım dönüyordu servise almadılar 2 gün doğumhanede kalıp taburcu oldum. Çok uzattım farkındayım cok doluyum çünkü. Çok şükür ki 1 hafta sonunda oğluma kavuştum daha yeni toparladım kendimi enfeksiyonum ve dikişlerim uzun sürdü