deryatrn Doğum yapan anneler 🌸 ilk kez doğum yapıcam regl ağrısı gibi bir ağrım var ince ince başladı bazen çoğalıyor belimin alt kısmında da ağrı var akıntı fazlalaştı bunlar doğum belirtileri mi?
Selmaata123 deryatrn benle aynisin cnm benimde akıntı fazla karnimda sertleşme var sık idrara çıkma var doğum yakın
NUR-01 Selmaata123 aynısını yaşıyorum beyaz akıntım var çok sık tuvalete gidiyorum ve karnım sertleşiyor ara ara. Yarın kontrolümüz var bakalım ne dicek doktor. Yarın ,37+6 oluyoruz
Selmaata123 nazlis_ ilk gebelikte suni sancı ile doğum yaptım galiba bunda kendi sancilarim başladı ufaktan
nazlis_ Selmaata123 ben sancıyı da anlamıyorum artık yalancı mı gerçek mi 😮💨😮💨 Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin
Selmaata123 NUR-01 ben cuma günü gitmiştim doktara kilosu 2500 dedi sancı hiç çıkmadı çok hareketli bebek dedi kilosundan dolayı suni sancı verelim Çarşamba günü dedi ama ben pek istemiyorum belki kendi gelir doğum pozisyonunu almış dedi inşallah sende yakın zamanda dogurursun
NUR-01 Selmaata123 hayırlı kolay dogumlarımız olsun inşallah ya hem korkuyorum hem bebeğime kavuşmak için can atıyorum
Gunduzalptr 37+4 idrarımı yaptıktan sonra sanki hiç yapmamisim gibi bir his oluyor ve camasirim ıslanıyor 2 gündür. Ve alt tarafta aşırı baskı ve bıçak saplanıyor gibi bir his var var mı bunları yaşayanlar 🥺
Selmaata123 Gunduzalptr aynen bendede oluyo idrarı yaptıktan sonra lavabodan çıkmadan geri idrar geliyo