@Haticenuuur yaa benimde ağrılarım artık çok çoğalmaya başladı bugün doktora gittim, kasık ve bacak ağrımın 2 gündür kesintisiz olduğunu söyledim, artık uyuyamıyorum bir damla dahi, bugün nst de sancım çıkmadı, doktor ultrasonda bebek gayet iyi dedi 3.400 olmuş kilosuda kafası da 1 hafta önden gidiyor zaten, alttan muayene etti normal için gayet güzel müsait olduğunu söyledi, istersen cuma günü suni sancı ile doğum yapalım dedi, tam 38 haftalık oluyoruz cuma günü de, bende ağrılarım artık dayanılmaz olduğu için kabul ettim, belki cumaya kadar kendiliğinden gelir belli de olmaz ama suni sancıdan biraz korkuyorum, okuyunca yine sonuç olarak normal doğum yaptığınızı görünce biraz rahatladım açıkçası🥲