Benımde ilk gebelik heryerde gördüğüm okuduğum bişey almıştım bakalım nasıl olacak
Kullanımına gelince de kasılmalar başladığında suya koyuluyor doğumu kolaylaştırıyormuş o açıldıkca vajen açılıyormuş doğum gerçekleşir gerçekleşmezde sudan çıkarılmalıymış kanama durması açısından mühimmiş. Bir de koyulan suya meryem suresi ayetel kursi okumak iyiymiş tabi o esnada okuyamacagımız için ben suyu öncesinde okuyup kavonoza koymayı düşünüyorum. Birde o sudan bikaç yudum içen de varmış bence bu tercih meselesi. Hayırlı güzel kolay doğumlar🌺🌸