Esracmmm 15 haftalık olduk canlarım iki hafta önce gittim doktora iyiyiz şükür ama böyle bişey hissedemiyorum karnımda falan normal yaşantım yani o yüzden böyle insan korkuyo bi sıkıntı olsa nerden anlıcam diye sürekli gitmek istemiyorum da ne yapıcam
dmldkc__ Esracmmm çok çok normal ben ilk gebeliğimde 19. Haftada hafif kıpırtı şeklinde hissetmiştim kızımı sonrası zaten hiç durmuyorlar 😊 bugün biz de 15 haftalık olduk 2. olmasına rağmen daha bir şey hissetmedim bende çünkü çok küçükler endişelenmeyin ☺️
yanlisanlamaama Esracmmm ilk zamanlar bu yüzden biraz zor geçiyor sürekli gidip sağlıklı mı diye görmek istiyor insan 🥲 korkmayın bir kaç haftaya bebeğinizi hissedersiniz sonra daha rahat geçecek inşallah. Olumsuz şeyler düşünmeyin kendinizi oyalayın ben hep öyle yapıyordum şimdi doğuma günler kaldı çok şükür 🙏🏻
shadan Esracmmm ne kendini ne bebeğini strese sokma Allahın izniyle herşey yolundadır zaten o haftalarda birşey hissetmiyorsun ileri haftalarda hissetmeye başlarsın
Sareee39 Ben şuan 18. Haftadayım ve hala hissetmiyorum canım henüz hissetmemen normal benim doktorum 1 ay 10 gün ara ile çağırıyor ayda 1 bile değil yani