Mrvaaa ben doktora sordum salı yatış olursa nasıl olacak diye bana şey dedi, rahmi yumuşatması için alttan fitil koyucaz dedi yumuşayınca da suni sancıyla başlıcaz dedi ama fitille kendi sancılarının gelme ihtimali çok yüksek dedi. Bence size de öyle yaparlar sezaryen en son çare olarak görün ben sezaryenden daha çok korkuyorum🤷