Eceunverkanra canım Allah büyüktür bende 6 haftalıkken gittim kese var ama kalp atışı yoktu 8. haftalıkken duydum ilk geç döllenme olmuş, Rabbime şükürler olsun 37+3 olduk❤️ Allahdan ümidini kesme cumanın yüzü suyu hürmetine Rabbim inşAllah gönlünden geçeni nasip etsin 🤲🏼