dilay_06 Rumeys55 bacım çocuk senin karar senin illa bir görüş alacaksan 6 yıl üniversite okuyan doktoruna sor. Doktora güvenmiyorum diyorsan da tıpla ilgisi olmayan bize de hiç güvenme.
16321 Rumeys55 canım ben tüm tetkiklerin yapılmasından yanayım ona göre bi sıkıntı önceden çıkarsa doktor doğum sırasında müdahele eder. Ama hiç yaptırmasan o anda sorunu anlayamaz tedbirsiz olur
Rumeys55 seyda53 bi sorun yaşadınız mı sonradan? kuzenimde yaptırmamıştı son aylarda suyu çokmuş doktor kızmış neden yaptırmadın diye öyle bi şey olmasından korkuyorum
mylifeAslan Benden tahlil istedi yarın arayacağım salı günü de tahlil vereceğim ne istediğini unuttum sağlık ocağında yaptırabilirsin dedi. 26 haftalık olacağım. Acaba şeker yüklemesi mi. Ben bütün testleri yaptırdım tahlilleri de.