Merhaba herkese, perşembe günü hiç ağrım sızım yokken tesadüf eseri lavaboda peçeteye önce kan geldi sonra ikinci peçeteye de koyu renkte ciğer gibi pıhtı geldi bunun üzerine hastaneye gittik. Doktor keseyi gördü bebeği de görüyorum çok küçük oluşmaya başlamış dedi ve sadece kan uyuşmazlığı iğnesi yaptı gönderdi. Ben iki gündür sadece lavaboya kalkıyorum. Sürekli dinleniyorum. Ara ara lekelenme tarzında kanama devam ediyor. Başına böyle bir şey gelen veya tecrübe edenler varsa yönlendirmelerinizi bekliyorum çok teşekkürler 🙏🏻