Aybuke5 Canım dayanılmayacak bi ağrı olmadıkça korkma birde rahim zaman geçtikçe büyüyor 25+2 olduk arar ara ağrıyor korktum ve doktoruma sordum oda normal olduğunu söyledi ama ben rahim uzunluğu nedeniyle progestan alıyorum eğer öyle bir sebebim olmasaydı progestan yazacaktı