Yagmurfatih KıZlar ben 39+0 hamileyim bugün sabah kalktım belımde ve bacaklarımda agrı var sızlıyor ayaklarımin uzerıne basamıyorum kalçam agrıyor doğum belirtisi mi acaba
MelikeBlbl16 Yagmurfatih benim de ilk gerbeliğim. Yanlıs yönlendirmek istemiyorum. Brnim de gecen gün aynı sekildeydi. Su an 38+4teyim. Henüz gelen giden yok🥲