Dilekg bnmde çıkıyor nst de sancılarım ama yetersiz diye gönderiyorlar malesef açıılma ilerlemiyor bugün kontrolüm var bakalım nolcak, 4 cm açılma yada suyumun gelmesini bekliyoruz saat te 3, 4 kere kasılmalar yaşıyorum, ama sancımın şiddetlenmesi gerekiyor açılmanın ilerlemesi için, ay bi an önce dogsa artık diyorum