nur_bebek34 ikinci hamileliğim, 37 de yaptı doktorum, 38 de gittim yine ebe yaptı hatta karnımı aşağı dığru cektirdi bişeyler yaptı😂 3,5-4 cm açılma dedi. Ne ağrı ne sancı varrr yarın tam bir hafta oluyor 39+1 olucam yine kontrolum olucak. İlk doğumumda suni sancıyla oldu. Bunda kendi sancım gelsin istiyorum. Keşke tetiklesede çatı muayenesi gelse bizim oğlan 😁