Canim bende 30+3 teyim bebegimin o kadar uzun sure hareketsizliği olmadi acikcasi ama olmasi da normaldir diye düşünüyorum ama icin rahat etsin diye hastaneye gorunmende de fayda var diye düşünüyorum. Ama bebegin sağlıklidir insallah hic merak etme 💓💓