1234_zma Kızlar 37 haftadayız,regl gibi sancılar,doğum kanalına basdırıyor onların sancıları.Artık gelmesi için ne yapabilirim.Erken gelebilir amma dözemiyorum🥲
Nunuuh 1234_zma Sabirli olun❤️Bende sizin gibiyim 38+5 olduq daha tık yok😅 Gün ne zaman akşam olucak bekliyorum oyle.Allah sag salim versin zamaninda insAllah🙏
Merveftm 1234_zma Gelmiyorlar bacım inatcilar 39 olduk ama tık yok. İki gündür böyle belden adet olucak hissi ağrıları var nst sonuç sıfır 😂 kanala bile girmemiş daha. Daha göbeğinde düşmedi illa düşmek zorunda değilmiş ama bı ümit düşerse hemen gelir diye bekliym😂 ama niyeti yok içerisi rahat galiba ama artık ben hiç rahat değilim🫢😶🫠
Nunuuh 1234_zma Doktor dediyse gelicekdir eli kulaginda bu gun yarın insAllah ansizim gelicek herhalde😅Annesini gizemde birakmak istiyor