3buçuk haftalık hamileyken beta değerim868 çıkmıştı şuan 14 haftalık hamileyim bir kaç kere doktora gittim devlete sizce ikiz olma ihtimali varmı ,bazı kişilerde duyuyorum 700 değerinde çıktı 800 çıktı diye benim o kadar yüksek çıkıp tek bebek mi acaba çiftmi?