Merhaba arkadaşlar, şu an 36 haftamdayim, midem daha önceki haftalardan yanmaya başladı gittikçe fenalaştı,geceleri uyuyamıyorum,uzanirsam hemen boğazıma kadar yanıyor. Doktor gastrit oluşmuş dedi, ilaç yazdı ama etkisi yok. Durumu yaşadınız mı? Nasıl baş ettiniz? Doğal yolla ilaçsız bir şey yapmak oluyor mu?