Pemberuya 36. Haftadayım mide problemlerim em başından beri devam ediyor asla geçmiyor , boğazımda sürekli bişey var , deli gibi mide ağrısı var şurup içiyorum ama fayda etmiyor doktor başka ilaçta vermiyor mide koruyucu falan mide ağrısından ağlıyorum çoğu zaman , inşallah doğurunca geçecek diye bekliyorum 😂