Hem çok heyecanlı hem de çok mutluyum ama aşırı korkuyorum. Neden diyecek olursanız bugün reglimin 5 gün gecikmesi sonucu yaptığım testim pozitif çıktı ve benim henüz 9.5 aylık bir bebeğim var 🤐 bir yandan bebeğim büyüsün ondan sonra ikinciyi yapayım diyordum ama bir iki kez gerçekleşen korunmasız ilişki olayı buralara kadar getirdi. Evet yeniden hamileyim ve küçük bir bebeğim var. Çok mutluyum çok heyecanlıyım ama çok da korkuyorum. Aynı durumu yaşamış tecrübeli anneler var mı ki bana biraz moral verin lütfen 😊