Hanımlar burda 9 haftalikti ,3 gun ileride gidiyormuş ,3 kizim var ,Gercekten surpriz beklenmedik bir gebelik oldu simdiki gebeligim.erkek meyvesinden de tatmak istiyorum.11+4 bugun 26 haziranda 12+5 oldugumda cinsiyet icin gideceğiz ,gercekten sabirsizlaniyorum.Sizce nedir ?