Tugcedmr_cn bende çok fazla hissetmedim karnım çok sertlesiyordu ve sertlestiginde ama bı sıcak basıyordu hastaneye gittim inanılmaz çok sancım var 35+5 dim dün daha erken diye serumla durdurmaya çalıştılar durmayinca da yatış yaptılar. 35+6yim bekliyorum şimdi. Gidin sizde mutlaka haftanız gelmiş sanciniz vardır nstye girince belli olur