Kizlar merhaba 38+5 im.Normal doğum diye başladıq yola.Bu gün çok kötü bir baş agrisi ile uyandim saat 7 de ve henuz gecmedi.2-3 gundurde ishal oluyorum.Cok korkuyorum bu zamana kadar dikkat ede ede geldim.Simdi yavruma bir şey olur diye.Her kes ailem, eşim,esimin ailesi sezeryen ol rahat olursun diyo.Ben normal istiyorum amma şimdi boyle olunca ya bir şey olursa kendimi aff etmem diyorum.Bebegimin hareketleride bu gun çok az dun baya haraketliydi oysa ki🥺Ne yapmaliyim sizce