Busra-G İsimde çok kararsız kaldık ve doğuma 2 ay gibi bir süre kaldı. Fikirlerinize ihtiyacım var. Eymenler hareketli oluyor diyen var, anlamı güzel. Beratta çok hoş geliyor kulağa.
Mustafayigitvebeytugannesi Busra-G Eymenler çok yaramaz oluyor arkadaşımın oğlu var adı Eymen tam bir hırçın. Berat ona bakarak biraz daha sakin.
anneoluyorumx Busra-G bende çok düşündüm kaç kere post actm En sonda Eymen karar verdm . Allah’ım ismiyle yaşamayı nasip etsin
Papatyaa_severrr000 Busra-G Eymen ismi çok koyuluyor ve eymenler yaramaz oluyormuş berat daha güzel ve sakin akıllı oluyorlar
twofruits Busra-G oğlumun adı Ali Berat 20. Ayın içinde şuanda kırk bir kere Maşallah ya bizim çocukluğumuz sakinmiş bize çekmiş ki karakter meselesi bence çok sakin hiç zorlamıyor beni
Nur_50 Mustafayigitvebeytugannesi gerçekten çok doğru Eymen diye öğrencim vardı aşırı yaramaz Berat diye akrabam çoçuğu var uysal
Mustafayigitvebeytugannesi Busra-G rica ederim ama iyi düşünün yani bakacak olan sizsiniz. valla benim oğlumun adı yiğit biz küçükken çok sakinmisiz eşim de bende ama oğlum aşırı hiperaktif hırçın yerinde duramayan agresif bir çocuk ve hiç yorulmuyor birde acikmiyor sanırım tüm yiğitler boyleymis birazda isimden kaynakli 😒