Sedagedik14
Parasetamol zaten gebelikte kullanılabilen bir ilaç, parol yani. Kafein de 15 ya da 30 mg ise, gebelikte günlük 200 mg’yi aşmayacak şekilde kafein alınabiliyor. Yani sorun yok. Öyle dediğiniz gibi aniden bebeğe zarar verecek bir ilacı zaten reçetesiz falan alamazsınız yani.