FHKK Kızlar ilk hastaneye gittiğimde 4+3 dedi şimdi 6+5 olması gerekirken bugün doktor 7+3 dedi bu neden kaynaklı sizce kafam karıştı.. Ayrıca kalp atışını duydu ve bebişim çok sağlıklıymıssss 😍
Deryaerez1616 FHKK cNım belırtılerın nelerdı soylermısın bende 7+4 üm ama boş gebelık olabılır 😭😭😭 bugun ogrencem
Esraserpil FHKK canm ultrasona guvenme onemli olan son adet tarihinin ilk gunu ultrason yaniliyor doktorum 10 + 6 gunlukken gittigimde cikolata ye takrar gel dedi yarim saat sonra tekrar gittim 11 + 2 cikmisti gecen haftada 11 + 5 gunlukken 12 + 3 çıkmıştı ultrason cok yaniliyor malesef☺
FHKK Deryaerez1616 kuzum ben hiç hamile gibi değilim kusmam yok biraz koku hassasiyetim var o kadar. Rabbim hayırlısını versin ya üzülme inşallah
Nurcin FHKK adet olduğun ilk günü yaz programa. kaç haftalık oldugu çıkar.. ayrıca ilk haftalara takılma.. daha sonra kendini buluyorlar. :D tatlı şeyler :D
Neyazsambilemedim FHKK henüz çok minik olduğu için doktorun ölçümün den kaynaklanıyor olabilir sonuçta teknolojik cihaz ya ne kadar guvenebilirizki